Provozní doba: Po-Pá 8 - 15 hod   Infolinka: 777 283 009   E-mail: info(a)esel.cz   Adresa: Kutnohorská 678, 281 63 Kostelec nad Č. lesy

děláme svět lepším

esrak

Řídíme vše za Vás


Zpětné volání
 
Rychlá objednávka ZBOŽÍ nebo SLUŽBY

Provozní doba: Po - Pá 8 - 15 hod
Infolinka: 777 283 009
E-mail: info(a)esel.cz
Adresa: Kutnohorská 678
281 63, Kostelec nad Č. lesy

208. Den otevřených dveří
se bude konat v Kostelci nad Černými lesy dne 13. 12. 2020 od 9 do 13 hod.

207. Den otevřených dveří
se bude konat v Týně nad Bečvou dne 8. 11. 2020 od 9 do 13 hod.

206. Den otevřených dveří
se bude konat v Kostelci nad Černými lesy dne 8. 11. 2020 od 9 do 13 hod.

205. Den otevřených dveří
se bude konat v Kostelci nad Černými lesy dne 11. 10. 2020 od 9 do 13 hod.

204. Den otevřených dveří
se bude konat v Týně nad Bečvou dne 13. 9. 2020 od 9 do 13 hod.

archiv aktualit »


Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek

I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Dobrý den,
po několikaleté anabázi s nákupem , přípravou a věčnou manipulací se dřevem si od srpna užívám komfort automatického kotle. Bydlím sám ve starém venkovském domku, převážně z nepálených cihel a zateplování fasády vzhledem k typicky vyšší vlhkosti považuji za nevhodné. Vytápím dvě obytné místnosti, koupelnu a WC a další místnost – tzv. letní kuchyni zatím jen temperuji na nezámrznou teplotu. Ještě minulou zimu jsem při několikadenních cestách buďto zapínal přímotopy – pokud mrzlo, nebo se vracel do domu s teplotou psince při teplotách kolem nuly. Po letošní zkušenosti, kdy venkovní teploty i u nás na jihu Moravy poklesly po dobu několika dní na -15 až -17°C jsem se „uklidnil“, protože můj 7 kW nástěnný kotel zvládá topit i bez zatím jen plánovaného zateplení podlahy a stropu na příjemnou teplotu a nahradil i elektrický průtokový ohřívač. Po zmiňovaném zateplení budu mít dostatek kapacity i na vytápění letní kuchyně, která bude sloužit jako pracovna a příležitostně pokoj pro hosty, navíc mám rezervu v možné výměně oken.
Po několikaměsíční zkušenosti uvažuji ještě o dvou možnostech zlepšení. Protože na cestách bývám poměrně často a oteplování podle mě vypadá úplně jinak, než co ukazuje teploměr, uvažuji o GSM komunikátoru, abych měl možnost i na dálku zařídit nápravu, kdyby se kotel dostal do potíží a hrozilo promrznutí, zejména vody v trubkách. Druhá věc, kterou jsem podcenil, je cirkulační systém TUV. Mám sice vlastní studnu a potrubí od deskového výměníku v kotelně ke koupelně a kuchyni není delší než cca 8 m, ale i tak chvíli trvá, než začne téct teplá voda. Cirkulační čerpadlo – které je k systému PSF nabízeno na přání - jsem si neobjednal, ale už po prvních zkušenostech jsem „položil“ potřebnou trubku pro cirkulaci, dokud to ještě bylo stavebně jednoduché a čerpadlo si dokoupím.
S pozdravem

Svoboda Jaroslav, Věteřov, 24. 1. 2011

Datum publikování článku: 24.01.2011

copyright © esel – 2008