Provozní doba: Po-Pá 8 - 15 hod   Infolinka: 777 283 009   E-mail: info(a)esel.cz   Adresa: Kutnohorská 678, 281 63 Kostelec nad Č. lesy

děláme svět lepším

esrak

Řídíme vše za Vás


Zpětné volání
 
Rychlá objednávka ZBOŽÍ nebo SLUŽBY

Provozní doba: Po - Pá 8 - 15 hod
Infolinka: 777 283 009
E-mail: info(a)esel.cz
Adresa: Kutnohorská 678
281 63, Kostelec nad Č. lesy

208. Den otevřených dveří
se bude konat v Kostelci nad Černými lesy dne 13. 12. 2020 od 9 do 13 hod.

207. Den otevřených dveří
se bude konat v Týně nad Bečvou dne 8. 11. 2020 od 9 do 13 hod.

206. Den otevřených dveří
se bude konat v Kostelci nad Černými lesy dne 8. 11. 2020 od 9 do 13 hod.

205. Den otevřených dveří
se bude konat v Kostelci nad Černými lesy dne 11. 10. 2020 od 9 do 13 hod.

204. Den otevřených dveří
se bude konat v Týně nad Bečvou dne 13. 9. 2020 od 9 do 13 hod.

archiv aktualit »


Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek

I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Dobrý den,

Co se týče Vaší služby se zapojením kotle Benekov C27, musím jen a jen poděkovat a chválit a chválit. Pánové zapojili vše bezvadně, práce jim šla od ruky parádně. Navíc byli velice vstřícní, pracovali s naprostým klidem a vše nám ochotně a podrobně vysvětlili a předvedli. Kotel je od svého zapojení v srpnu v nepřetržitém provozu, protože máme vytápění připojené i na bojler. Čištění je překvapivě snadné. Kotel si jen v poklidu ševelí a pracuje k naší spokojenosti. I v mrazech které letos panovaly stačilo přikládat v průměru každý pátý den. To znamená, že nám šetří hodně času a práce. Jaká bude spotřeba, to je ještě předčasné počítat. Předběžně možno říct, že vzhledem k celoročnímu provozu bude o trochu vyšší, ale nutno poznamenat, že používáme oříšek, který je podstatně levnější než kostka, kterou jsme používali v předchozím kotli. Takže finančně to bude asi tak nastejno. Navíc šetří elektřinu, kterou jsme dříve spotřebovali při ohřevu vody.
Sečteno podtrženo = spokojenost na jedničku.
Co se týče Vašich služeb do budoucna, určitě budeme chtít využívat Vašich servisních služeb a hlavně pravidelných  revizních prohlídek.
Ještě jednou děkujeme a jsme s pozdravem

Eva a Jaroslav Přerostovi, Horní Jirčany, 15. 2. 2017

Datum publikování článku: 15.02.2017

copyright © esel – 2008